سلام کنج خلوت من جایی که میتونم راحت حرفمو بزنماینجا پر از خاطره ست واسم ..خاطره های خوب و بد .. که همشون برام شیرینن..تو پست قبل نوشته بودم که منتظرم برم سرکار..الان سه ماهه مشغول کارم بصورت رسمی..مر ::(( کمی حرف...))::...
ما را در سایت ::(( کمی حرف...)):: دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 21:42